2014年3月29日 星期六

十分鐘

十分鐘
婚前婚後完全係兩個樣兩個態度.對著這個困局我已經極度厭倦.更可笑既可能係連婚姻後最基本的性事可能是十分鐘二十分鐘的事情都可以用不同的理由去推翻.還記得很久以前拍拖時說不可以常常做呢要等結左婚之後先可以呢.到結左婚之後就好累呀,想訓覺,無時間.無心情.理由是一大堆. 不過我突然發覺理由其實只是一個,就是地位. 正如我常常說食飯時間係人都有.約朋友時常常說得閒食餐飯呀.其實只係口中的客氣說話.心中一點都不想. 係要同你食飯點忙都一定抽到時間.係唔同你食既我寧願係屋企一個人食杯面都唔同你食. 一諗到呢個赤裸裸的事實. 原來我的地位已經低到無可再低.對於佢黎講我連花十分鐘去維持呢段關係都不再值得. 我得閒訓覺得閒上網卻無時間去和你談天更何況是性事. 想到這裡再想想我為著現在生活的付出對比一下真係極度傷心.對呢個人撤撤底底的失望 對呢個人已經不可以當她是一個伙伴.她只是一個騙子只是在不斷騙取我的東西 對於騙子只有消滅或離開.

沒有留言:

張貼留言